Lorem Ipsum tralyalya

Սկսեցի՜նք

1
1
Ուզում եք նոր լսարան ունենալ նոր մարդկանց թիրախավորելով, որոնք ակտիվ փնտրում են ձեր պրոդուկտը: Ո՞րն է նրանց հասնելու դիջիթալ մարքեթինգի ամենալավ գործիքը:
2
Ուզում եք նոր պրոդուկտի վաճառքը մեծացնել: Դիջիթալ մարքեթինգի ո՞ր գործիքն է ամենահավանականը, որ կհասնի այդ վաճառքին:
3
Ո՞րն է լավագույն մատրիքսը՝ սոցիալական մեդիայում օրգանական տրաֆիկ ունենալու համար:
4
Կոնտենտի որակը սոցիալական մեդիայում կարևոր է, որովհետև
5
Թվարկածներից ո՞րն է լավ՝ չափելու համար արդյո՞ք մարդիկ հետաքրքրված են սոցիալական մեդիայում ձեր դրած կոնտենտով:
6
Ուզում եք Ֆեյսբուքից նոր հաճախորդներ ձեռք բերել: Ո՞րն է լավագույն մոտեցումը:
7
Ֆեյսբուքում գովազդ եք միացրել, որպեսզի բարձրացնեք ձեր պրոդուկտի մասին տեղեկացվածությունը: Ո՞ր մատրիքսն է լավագույնն օգտագործվում ձեր հաջողության KPI-երը չափելու համար:
8
Ցանկացած դիջիթալ մարքեթինգի կատարման համար ձեր KPI-երը պետք է կապված լինեն:
9
Թվարկածներից ո՞րն է լավ՝ չափելու համար արդյո՞ք մարդիկ հետաքրքրված են սոցիալական մեդիայում ձեր դրած կոնտենտով
10
Որո՞նք են դիջիթալ գովազդի առաջնային տեսակները:

ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ

Եթե ուզում եք լինել Թվային Մարքեթինգի աշխարհի Ֆրեդի Մերկուրին, մենք ունենք այդ «բեմ» տանող բանալին: Deep ակադեմիայի դասընթացները անցկացվում են փոքր խմբերով, որպեսզի բոլորը ժամանակ ունենան հարցնելու, սովորելու և փորձելու: Մենք ցանկանում ենք տեսնել յուրաքանչյուր ուսանողի հաջողությունը և՝ որակը քանակից գերադասող տեսակը: