15 min

Let's see if we are a good fit. Schedule a time to chat that works best for you

Ինչպես օպտիմալացնել վեբ կայքի մոբայլ արագությունը ավելի լավ ռենքինգ
ունենալու համար

Ինչպես օպտիմալացնել վեբ կայքի մոբայլ արագությունը ավելի լավ ռենքինգ
ունենալու համար

Կա օրգանիկ տրաֆիկը պակասեցնող մեկ կարևոր գործոն

21-րդ դարում դժվար է գտնել մեկին, ով պարբերաբար չի ստուգում հեռախոսը: Սքրոլ, լայք, շեյր, քոմենթ…  այս գործողությունները դարձել են մեր առօրյայի անբաժան մասը, ինչը մարքեթոլոգների համար նշանակում է, որ պրոդուկտը պետք է զարգացնել օնլայն հարթակներում: Օգտատերերի համար, բացի ինֆորմացիայի հստակությունից, կարևոր է նաև կայքի արագությունը: Վերջինս օրգանիկ տրաֆիկի վրա մեծ ազդեցություն է թողնում:

Իսկ ի՞նչ անել, եթե կայքի արագությունն իրեն չի արդարացնում: Օգտատերը գուցե մտածի, որ իր ինտերնետ կապն է վատը, զանգահարի օպերատորին, խնդրի՝ թարմացնել և այլն: Բայց մենք գիտենք, որ կայքի արագությունը կախված է ոչ միայն ինտերնետից, այլև կարող է դանդաղել մի քանի գործոնների պատճառով: Կոնտենտը թարմ պահելը, բեքլինքերը պարբերաբար ստուգելը, բոլոր մետա դատաները գրելը ու SEO-friendly լինելը դեռ ամենը չէ: Եթե հետևում եք վերը նշված կետերին ու նկատում եք օրգանիկ տրաֆիկի պակաս, ժամանակն է ստուգել վեբ կայքի արագությունը հեռախոսի վրա:

2018թ. Google-ը նոր Speed Update մտցրեց շրջանառության մեջ, որը ազդեցություն էր ունենալու միայն այն էջերի վրա, որոնք ունեն հնարավոր ամենացածր արագությունը: Ոչ մի կայք ապահովագրված չէ ֆորս-մաժորային իրավիճակներից, որոնք կարող են ազդել արագության վրա: Սակայն, անգամ եթե ձեր կայքը հայտնվել է նման իրավիճակում, ամեն ինչ կորած չէ: Ահա մի քանի կետեր, որոնց հետևելով կարող եք բարելավել ձեր կայքի արագությունը:

Google PageSpeed Insights tool

Կայքի արագությունը չափելու գործիքները շատ են` KeyCDN Website Speed Test, Pingdom Speed Test, GTmetrix, WebPageTest, Google PageSpeed Insights և այլն: Այս բլոգում կխոսենք Google PageSpeed Insights գործիքի մասին, որը ամենատարածվածն ու արդյունավետն է:

          example.pagespeed

Ինչպես տեսնում եք Google PageSpeed Insights-ը ունի արագության իր չափանիշները: Բացի ցուցանիշից այն ցույց է տալիս, թե ինչն է խանգարում արագությանը և պրակտիկ քայլեր, թե ինչ կարող եք անել, որպեսզի բարձրացնեք ձեր կայքի արագությունը: Եթե թեստը ցույց է տալիս 49-ից ցածր ցուցանիշ, ամեն ինչ կորած չէ: Ընդունեք դա որպես կայքի վրա աշխատելու ու օպտիմալացնելու հուշում:

Որտե՞ղ է թաքնված շան գլուխը

Մոբայլ արագությունը միշտ չէ, որ կարող է ազդել կայքի վրա: Կան մի քանի քայլեր ստուգելու համար՝ արդյո՞ք մոբայլ արագությունը ազդում է կայքի օրգանիկ տրաֆիկի վրա, թե ոչ: Ահա դրանցից մի քանիսը.

  1. PageSpeed Insights-ով նայեք ձեր մրցակիցների կայքերը և առանձնացրեք մի քանիսը, որոնք ունեն ավելի բարձր արագություն:

Մարդիկ բաժանվում են երկու մասի. նրանք, ովքեր մրցակցությունից ընկճվում ու հանձնվում են, և նրանք, ովքեր մրցակությունից ավելի են ոգևորվում ու սկսում են իրենց ուժերի ամբողջ թափով աշխատել: Դիջիթալ աշխարհում #1 լինելու համար պետք է լինել երկրորդ տեսակի մեջ:

Մրցակիցների բարձր ցուցանիշները հավելյալ մոտիվացիա կարող են ծառայել ձեր կայքը օպտիմալացնելու, կոնտենտը թարմացնելու ու այլ օգտակար գործողություններ կատարելու համար:

  1. Մրցակիցների կայքերը անցկացրեք նաև տրաֆիկը գնահատող կայքերով (օրինակ, SEMrush, Ahrefs կամ Spyfu) և վերցրեք վերջին երկու տարիների իրենց կայքի տրաֆիկի ցուցանիշները: Նման կերպ դուք կկարողանաք վերլուծել մրցակցի մարտավարությունը և օգտագործլ ի օգուտ ձեզ:
  2. Մուտքագրեք SERP-երում հայտնվող կայքերը թոփ-լեվել SEO մատրիքսներում, ինչպես նաև առանձնացրեք դոմեն հեղինակությունները, էջի բառերի քանակը և տվյալ էջ տանող լինքերի քանակը: Կարիք չկա շատ խորանալու: Ընդամենը դուրս բերեք կարևոր SEO մատրիքսները:

Մեկ կարևոր նշում. դուք պետք է անցնեք ձեր բոլոր լավ արդյունք ունեցող էջերի վրայով, որպեսզի հասկանաք՝ արդյո՞ք մոբայլ արագության ցուցանիշը ազդում է տրաֆիկի անկման վրա, թե ոչ:

Ինչպես կանխել դիջիթալ աղետը

Եթե ձեր վերլուծությունները ցույց են տալիս, որ մոբայլ էջի արագության ցուցանիշը ցածր է ձեր մրցակիցներից, կարող եք անել հետևյալ քայլերը՝ առանց կայքին նոր դիզայն տալու:

  • ՈՉ ՍԼԱՅԴԵՐՆԵՐԻՆ

Սլայդերները արագության թշնամիներն են: Բայց, բնականաբար, ամեն սլայդեր չէ, որ կարող է ազդել կայքի արագության վրա: Դրանց ազդեցությունը կարող եք չափել դրանք անջատելով ու կրկնելով արագության թեստը:

  • Օգտագործեք նկարների «հաջորդ սերնդի» ֆորմատներ:

Google-ը խորհուրդ է տալիս օգտագործել վերջին ֆորմատներից՝ JPEG 2000, JPEG XR և WebP, որովհետև դրանք ավելի լավ որակ ունեն և ներբեռնումն ավելի արագ է:

Հ.Գ. WEBP ֆորմատը այս պահին Safari-ն չի ընդունում:

  • Հեռացրեք չօգտագործվող հետևող կոդերը:

Բոլոր դիջիթալ մարքեթոլոգները սիրում են օգտագործել հետևող կոդեր, բայց քչերն են հետևում ու հարկ եղած դեպքում հեռացնում դրանք: հետևող կոդերը ինֆորմացիա կուտակելու հատկություն ունեն և հաճախ էջին հավելյալ ծանրություն են տալիս:

Եզրակացություն

Սրանք ընդամենը կարճ ու պարզ քայլեր են, որոնցով կարող եք ստուգել արագությունն ու դրա վրա ազդեցություն ունեցող գործոնները: Եթե ձեր կայքում նկատում եք արագության հստակ անկում, ժամանակն է ավելի ուշադիր գտնվել և ինչպես հարկն է հոգ տանել կայքի մասին. չէ՞ որ Google-ը այս հարցում խիստ է և չի ներում ոչ ոքի:

 

FacebookLinkedInInstagramShare

Կարդալ նաև